Strona 2 z 2

Re: Re:

: ndz sie 16, 2009 6:47 pm
autor: d_sz1
Jagmin pisze:
evanger pisze:
Jagmin pisze:
evanger pisze:A czy drugi wariant nie miał przypadkiem 40mm pancerz jarzma wieży?
Nie, tyle było w wersji "zachowawczej" - dieslowskiej.
"Benzyna" w najgrubszym miejscu miała chyba 30mm.
Sprawdźcie w "Do Broni". Wydaje mi się, iż w tabeli opancerzenia (obok rysunku z rzutem czołgu) "benzyny" jest "40mm płyta jarzma armaty". A 30mm miała czołowa pancerza kadłuba! :!:

Istotnie 40mm, ale tylko tam. 30mm też pojawiało się okazjonalnie. Zaś w wersji dieslowskiej 40mm-ych blach jest więcej.
W wersji PZInż. z przodu był pancerz 40 mm a po bokach 30 mm, więc jest więcej blach 30 mm

Re: Re:

: ndz sie 16, 2009 9:53 pm
autor: Jagmin
d_sz1 pisze: W wersji PZInż. z przodu był pancerz 40 mm a po bokach 30 mm, więc jest więcej blach 30 mm
Więcej blach 40mm w wersji dieslowskiej niż w gaźnikowej - zakumał?

Re: 7TP wersja wzmocniona - wariant PZInż czy BBT Br.Panc.?

: pn sie 17, 2009 11:10 am
autor: d_sz1
Ja o tym wiem i czytałem Jagmin niewiem jak inni.

A może mi ktoś pokazać zdęcia z rozwiązaniem zawieszenia dla obu wariantów, czytałem troczę o nich, ale nie potrafię sobie tego wyobrazić. W teorii wiem niby, czym się różniły od tego w 7TP z 1935 r.

Re: 7TP wersja wzmocniona - wariant PZInż czy BBT Br.Panc.?

: śr wrz 02, 2009 7:32 pm
autor: Jagmin
Prawdę mówiąc, nie bardzo widzę różnice w zawieszeniu.

Re: 7TP wersja wzmocniona - wariant PZInż czy BBT Br.Panc.?

: ndz wrz 06, 2009 3:25 pm
autor: d_sz1
No może masz racje Jagmin zmiany te raczej były kosmetyczne, zmiana rozstawu wózków nośnych, pogrubienie warstwy gumowej kół nośnych i poszerzeniu gąsienic, aby zmniejszyć nacisk wozu. Były to zmiany kilku do kilkunastu mm i cm, więc trudno raczej ją będzie ją zobaczyć (zaobserwować) bez szkiców konstrukcyjnych.